Kobranın kafa derisinde aşınmalar başladı, neden ?

15 yaşında bir gencim. Haftada 5 ya da 6 kere mastürbasyon yapıyorum. Benim kobranın kafa derisinde aşınmalar başladı? Eskiden olmazdı. Bana bir zararı olur mu?

Haydar Dümen’in verdiği cevap :

Ağzı muhallebi kokan çocuğum, senin anan Hafize hanım, kim bnilir senin üzerine ne kadar titriyordur. Her gün yesin ve kemiklensin diye muhallebinin kaşığını ağzına ittiriyordur. Ama musluk ağızdan açık kalınca kemiklerde gıdasız kalıyor. Bir de buna kobra sözcüğü eklendi. Kobrayı iyi sakla, başını duvarıdan dışarı fazla çıkarma. Başı kel bir kobra, üstelik zorba mı zorba. Bir mahallede havalı bir kız varmış. Her akşam eve geldiğinde yorgunluktan kendini yatağa atarmış. Anası sorunca, kız “Bugün beni bir arı soktu, etim, kemiğim uyuştu…” dermiş. Ertesi gün yine aynı terane, benzer bir bahane… “Bugün e bir böcek soktu…” “Bugün karınca ısırdı...“, “Akrep dokunup geçti” derken, bir gün gelmiş, perişan halde kendini yatağa atmış. Anasına da “Bugün bir yılan soktu” demiş. Kadın “Aman kızım, zehrini içeri akıtmadı değil mi?” diye telaşlanmış. Çocuğum, yılanla fazla oynama. Bluejean giymeyi kendine yasakla, kobrayı yuvasında iyi sakla. Zehrini de boşu boşuna akıtma. Anladın mı haşarı, haylaz ?

Yorum bırakın